De Ludmilla komt ook onze collectie aanvullen.

Piko-G heeft vorig jaar (2016)  deze Ludmilla uitgebracht.
Ik heb toen getwijfeld om hem aan te kopen, daar ik hem eerst even live wilde bekijken alvorens een beslissing te nemen.
Nu zag ik plots dit model in een aanbieding staan en daar ik deze zelf kon afhalen, niet al te over de grens in Nederland, was dit de uitgesproken gelegenheid om hem eerst te zien.


Het was echter liefde op het eerste zicht, een prachtig model, mooi afgewerkt en ook de kleuren vielen best mee want dit jaar brengt Piko nog een nieuwe "DB" versie uit van dit model, maar die is dan weer in dat vurige rood, wat me niet kan bekoren.


Deze machine is nagelnieuw, enkel even een testrit gereden en de vorige eigenaar heeft hem ook digitaal gemaakt met een ESU-Sound decoder, dus dat was mooi meegenomen en daar bovenop nog een oprechte prijs, dus daar kon ik niet aan weerstaan.



En nu staat hij hier te schitteren in mijn station, in afwachting dat zijn rondjes kan gaan rijden, maar dat is nog even wachten tot het weer wat droger wordt.


Laat de Lente en de zon nu maar komen, zodat we dit geweld kunnen loslaten in Minidom.