Mijn Kerst-tafereel - Plan B !!!

Mijn Kerst-tafereel

Normaal bouw ik altijd een volledig kersttafereel op de kast in de woonkamer,
maar dit jaar werden de voorbereidende werken ernstig verstoord door een hardnekkige verkoudheid, die nu na drie weken nog niet helemaal voorbij is.

Vandaar dat ik moest overschakelen op een plan B, een snellere en éénvoudige oplossing.



Dit werd dan een voorstelling met mijn groen-rode stomers, kleuren die het beste passen bij deze periode.


En dit is in feite ook nog wel aangenaam om naar te kijken,
 terwijl er buiten nu toch niet veel te zien is.


Zo gaan we dan ook het Nieuwe Jaar 2017 in en hopelijk worden de werken in de tuin niet verstoord
zodat alle plannen kunnen uitgewerkt worden zoals voorzien.


Iedereen een goede start gewenst van dit Nieuwe Jaar